Skip to content

Christopher Russell

33 The Oval, Sidcup, Kent, DA15 9ER, South East, UK, DA15

Featured Claimed branch
4.5 890 reviews

Recent reviews

A selection of reviews, highest rated first. Not every review may be shown.

Matt Hickford Google

"Your property data was sourced from TwentyCi" thanks for the spam

Jack Hughes Google

I'm not moving house, still getting spam from movers. Any company paying for their incorrect information is wasting their money.

Soleis gdrg Google

My experience that estate agency doesnt let even to viuew the property, saying that they only sale the property to first time buyers. I tried 6 times to book any property with no succes will never call them again. Dont waist your tine

Paul Meaton Google

Appalling service. Used to be excellent but they’ve seriously lost their way these days. No continuity with different person dealing with your property each day. Would never use them again or recommend them. Go elsewhere - there are much better agents around that do care

christine bedrossian Google

Very bad agent. Never trust them to sell or manage letting your property. Fool the customers. The Worst agent I have dealt with. Don't waste your time with them.

Li ying Wang Google

Very bad agent. Never trust them. Fool the buyers and feel free to renege. I cannot believe there is such an agent in UK! The Worst I bet. …

Sarah Calvert Google

Reply from Christopher Russell: Apologies, but do not know what the review is about. https://www.allagents.co.uk/christopher-russell.co.uk/
Dave Nash Google

Since putting my home on the market, I have received buckets of Spam, all provided by Twentyci. 👎🏻 …

Patrice Baldry Google

Terrible Experience!!!!!!!!!!!!! Would never ever use this company and i advise anyone to not even bother. The lack of communication is appalling! I asked who receives the email sales@... and everyone in the company receives these emails yet no reply to any emails!! Having to constantly chase to confirm viewings and not even having a reply to an offered amount with proof of funds and mortgage in principal sent over. Then 7 days later called by the estate agent to nothing but increase the offer! WOW Shocking Experience, will never use again! What a waste of time!

Reply from Christopher Russell: Dear Mrs Baldry, We have no one registered under the name Baldry. If you could email me direct so I can look into this. r.gibbs@chrsitopher-russell.co.uk The sales inbox is available for all sales staff to view. If you had offered then I cant understand that you never had any communication from the office or you did not chase an offer you had made for several days. We do deal with multiple offers on an number of houses and under the property ombudsman we would have sent you a formal notification of your offer. This may have gone into Spam email.

About Christopher Russell

No about information yet.

Website: http://www.christopher-russell.co.uk

Our team

Russell Gibbs

Memberships and portals

Guild of Professional Estate Agents Tenancy Deposit Scheme

We use cookies to give you the best online experience. By using our website you agree to our use of cookies in accordance with our cookie policy & you agree to the site's terms and conditions